Marcin Gugulski Marcin Gugulski
409
BLOG

Na górze patriotyzm, na dole „GW”

Marcin Gugulski Marcin Gugulski Polityka Obserwuj notkę 6

 

 

W centrum Starego Mokotowa, nad apteką przy skrzyżowaniu ulic Puławskiej, Dolnej i Racławickiej wiszą – tuż przy szlaku bojowym warszawskich powstańców – dwa billboardy firmy AMS.

Na górnym: kotwica Polski Walczącej, portret kawalera Virtuti Militari i hasło „Przekazujemy nasz testament następnym pokoleniom”; sygnowane symbolami AK i IPN.

A na dolnym? Prześmiewczy slogan („Bohater to ten, przez którego giną inni”) propagowany przez specjalizującą się w tego typu prowokacjach galerię rodem z północnej Polski.

Że spółce Agora S.A. (która jest właścicielką i „Gazety Wyborczej” i firmy reklamy zewnętrznej AMS) żaden – zwłaszcza publiczny – pieniądz nie śmierdzi, to mnie nie zaskakuje. I muszę jej to przyznać, że brać publiczne pieniądze za propagowanie postaw patriotycznych a tuż obok udostępniać przestrzeń publiczną na drwiny z patriotyzmu to swoisty majsterszyk biznesowo-propagandowy.

Ale czy ktoś (i kto?) zmuszał Instytut Pamięci Narodowej, żeby i on sponsorował ten geszeft koncernu z ulicy Czerskiej?

 

 

 

https://www.facebook.com/marcin.gugulski.3

 

 

66 lat, czyli już - dzięki PiS - w wieku uprawniającym do emerytury, ale jeszcze nie składam broni, pracuję, piszę, liczę itd. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka